سلام این امپول میدونید از چیه دکتر برام نوشته هفته ای یکی

تصویر
۴ پاسخ

ویتامین B12 هستش عزیزم برای کم خونی و ضعف سیستم ایمنی تجویز میشه

ویتامین ب ۱۲ برای کم خونی ه خیلی خوبه بزنی ، سرحال میشی

خودش بهت نگفت چی نوشته برات؟؟؟ ویتامینه

خب ویتامین ه
یه عکس دیگه بده اونور رو بخونم 😀

سوال های مرتبط

مامان یه برگ پاییزی🍁 مامان یه برگ پاییزی🍁 ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی روزهای ابتدایی تولد