از کی بچها با صدا میخندن؟

۷ پاسخ

تقریبا ۴ماهگی

۳ب بعد

بچه من چند روز پیش یکم با صدا خندید دیگه ندیدم ازش

از دو ماهگی

تو ۳ ماهگی گاهی گاهی شروع میکنن دیگه

بچه من با صدا می‌خنده گاهی

دختر من از ۳ ماهگی گذاشته بودم تو پتو تو خونه دورش میدادم دیدم با صدا میخنده😂😂😁

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی
مامان شازده کوچولو 🩵 مامان شازده کوچولو 🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۷ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۴ ماهگی