۷ پاسخ

سلام گلم من کلی تم آتلیه ای برا ماه‌گرد دارم و ادیت حرفه ای میزنم هزینه هم بعداز تحویل میگیرم خواستی روبیکا پیام بده نمونه کار ببین09043693316

سه ماه به بعد دیگه

از س ماه ب بعد

یکم قلقک بازی کن باهاش با پاهاش اینا دوست داره بلند میخنده

من الان بچم ب ندرت یکم قهقه میزنه اولین بار ب باباش زد برگام ریخت

دخترم از چهار ماهگی میخندید وقهقه میزد

😕من که مادرشوهرم همش میگه چرا بچتون نمیخنده نمیدونم چرا همش اخمه خسته شدم اینقدر گفتم هنوز کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی