۶ پاسخ

باورتون میشه دخترم توهمون روزااول میخندید بلندالبته توی خواب

پسر من چن وقتیه اینطور میخنده

سه ماهگی

دختر من از اخرای ۱ ماهگی میخندید توی دوماه و نیم بود که کامل میخندید.
و از سه ماهگی قهقهه ک هیچ جیغ میزد موقعه خنده.
اره بابا میخنده صدا میده و حتی خیلی هم اوووو اوووو عهههه عهههه میکنه صبح اینقدر صدا های مختلف در میاره ک هممونو بیدار میکنه.

بچه من امروز هم غلتیدهم خندیدباصدای بلند

من دخترم ۲ ماه ۱۸ روزگی بلند و صدادار خندید

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی