۴ پاسخ

دختر من دیروز اولین خنده صدا دارش رو زد. ۳ ماه و نیمشه.
ولی خب مثایسه نکن هر بچه ای یه جوره

دختر من تازگیا دالی میکنی باهاش قهقهه میزنه

پسر من گاهی اوقات قهقه میزنه وای اونموقع میمیرم برااااش😁😍

چهار ب بعد اونم کم کم مال من الان می‌خنده اما وقتی شوخی کنی باهاش قهقهه میزنه

سوال های مرتبط

مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی