۷ پاسخ

طبیعیه . دختر منم بی صدا میخنده

طبیعیه دختر منم هنوز بلد نیس خیلی تلاش کنه یه صدا عجیب غریب میده😅

اخرای ۳ ماهگی چند بار خندیده 😍

اواخر سه ماهگی و در چهار ماهگی

من اخرای ۳ ماهگیش صدادار میخندید

۴ ماه به بعد

طبیعیه عزیزم منم دخترم تازه یاد گرفته با صدا می‌خنده

سوال های مرتبط

مامان گل پسرا مامان گل پسرا ۴ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی