خانما بچه از چند ماهگی قهقه میزنه برا خنده؟

۸ پاسخ

آخی ماشالله من که انقدر خوشحال میشم میخنده حتی وقتی کار دارم بازم باهاش حرف میزنم بازی می‌کنم که بخنده

پسر من ۴ ماهگی صداش کل خونه رو گرفته ماشالله

برای من دو ماه تمام شده بود

تو سه ماه زد برای من

الان که چهارماهه صدادار میخنده

ن عزیزم دیگه قهقه میزنه

پسرمن بعضی وقتامیزنه

سه چهارماه

سوال های مرتبط

مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی