خانوما بچه ها از چند ماهگی با صدا میخندن

۷ پاسخ

۳ ماه و ۱۰ روزه س گاهی با صدا میخنده

۳ماه و خورده ای

هرکس یه جوره

از دوماهگی قشنگ بعضی وقتا قهقهه میزنه

فک کنم بچه با بچه فرق داده پسر من دو روز دیگه سه ماهش تمام میشه و باهاش حرف ک میزنیم و هیجانی میشه و حتی گاهی توی خواب پیوسته و بلند میخنده

پسرمن الان باصدامیخنده ولی نه همیشه

پسر من از ۳ ماهگی می‌خندید
الانم خیلی کم با صدا میخنده فقط هم ب بابا ش

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۷ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی
مامان شازده کوچولو 🩵 مامان شازده کوچولو 🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۴ ماهگی