سلام بچه ها از کی با صدا میخندن؟

۶ پاسخ

دختر من وارد پنج ماهگی شده هنوز صدادار نیست خندش ینی اونجور بلند بلند نمیخنده

پسر من الان یه هفتس میخنده با صدامون با چهرهامون. خنده های صدا دارم داره
هر بچه ایی با بچه دیگه فرق داره حساس نشو مقایسه ام نکن

۳ ماهنیم و ۴

پسرمن امروز یه کوچولو صدا دار خندید

برای من الا تو خواب با خنده صدا دار میخنده قربونش بشم

سلام پسر من الان دو ماهش هست با صدا می‌خنده

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو 🩵 مامان شازده کوچولو 🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی