بچه هاتون با صدا می‌خندن قهقهه میزنن؟

۹ پاسخ

فقط تو خواب قهقهه میزنه تو بیداری بی صدا میخنده

بچه من میخنده میگه آقااااا🤣🤣🤣

بعضی موقع ها هنگام خندش صدا هم درمیاره ..ولی قهقهه نه

ن.....

نه.

آره

فقط یبارخندیدچندروزپیش

پسرم اواخر ۳ ماهگی صدا دار خندید

ن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان شازده کوچولو 🩵 مامان شازده کوچولو 🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۷ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی