اره عالی
حتماً تشکیل لقاح تون همون روزای اول بعد پریودیتون بوده هر چ پایین تر باشه لقاح تشکیلش مال روزای اواخر و برعکس
خوبه عزیزم مبارک باشه❤️
اره عزیزم عالیه .
به خودت اینقدر استرس نده خوشگلم فقط استراحت کن ، و غذای سالم بخور انشالله ۸ هفته برو سونو قلب .
مبارکه من با یک روز تاخیر رفتم ۴۹۶ بود
واسه شما عالیه
عالیه
عالیه من رفتم ۵۱۶ بود خیلی خوبه
نه عزیزم من بتا سیزده هزار بود قلبش همون هفت هفته تشکیل شد
بتا بالای دوهراز ساک جنین دیده میشه فقط
عالیه
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.