سلام خانما دارم میرم بیمارستان برام دعا کنید 🥺

۶ پاسخ

ان شا الله زایمان راحتی داشته باشی گلم

ایشالله بری با نی نی صحیح و سالم برگردی،منم هفته ۳۵ رفتم چکاپ دوساعت بعدش نی نی رو دادن بغلم😂

ایشالله زایمان راحتی داشته باشی و کوچولوت رو صحیح و سلامت بغل بگیری

انشاالله ب سلامتی برا مام دعا کن

🤲🏻🤲🏻😍

انشاالله که خیره عزیزم بسلامتی زایمان کنی برگردی

سوال های مرتبط

مامان ♡مائده وماهان♡ مامان ♡مائده وماهان♡ هفته سی‌ونهم بارداری