کیا مث من بعد زایمان اصلا قرص ویتامین نخوردن

۱۷ پاسخ

منم نخوردم و در سن بالاتر دهنمون سرویسه😑😵‍💫

من هم مولتی میخورم هم آهن کلسیمم تموم شد
ولی موهام شدید میریزه.فک کنم باید زینکم بخورم

من هر موقع یادم باشه میخورم

من😑🥹😑🥲

منم هیچ نخوردم
حال ندارم🤐😅

من.

من‌هیچی نخکردم‌نه کلسیم‌نه اهن نه مولتی😅

منن

من اهن میخورم فلان

متاسفانه من

من و چقدرم اشتباه

چرا نمیخوری🤦‍♀️
البته خودمم هرموقع یادم باشه میخورم😑😂

من تا چند روز اول خوردم بعدش دیگه نخوردم ...موهام خیلی میریزه الان شمام همینجورین؟

من هنوز میخورم😬😮‍💨

متاسفانه من

من کلسیم و آهن میخورم

من🤚🤚

سوال های مرتبط