۶ پاسخ

من من من
حالا بعد واکسن چهار ماهگی یاپ بتر اولوپ

🫂 من🥲

دختر من بد واکسن گریه های وحشتناک میکنه

دختر من بعد واکسن ۲ ماهگی رفلاکسی شد

خداروشکر بهترشد خیلی کم گریه بگیره ول نمکنه

مننننننننننن😑😑😑😑

سوال های مرتبط