کیا واکسن دو ماهگی گزاشتن بعد عید

۵ پاسخ

چرا بعد عید دیر میشه که
فقط دو سه روز سخته تب میکنه

حالا کو تا بعد عید

نه دختر دیره برو بزن تو این روزا

من امروز قرار بود بزنم بهداشت بسته بود استرس گرفتم افتاده شنبه تو میگی بعد از عید😐

تا بعد عید خیلی دیره که من شنبه میرم میزنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان آرسام و شاهان مامان آرسام و شاهان ۱۶ ماهگی