۳ پاسخ

دمای زیربغلش زیر ۳۷و نیم باشه

استامینوفن میدی پاشویه هم بکن تبش بالا نمیره

از۳۸نباید بیشتر بشه خطرناکه دمای خونه رو خنک نگه دار گرمش نشه سعی کن رو ۳۶ونیم -۳۷ نگه داری دما بدنشو
استامینوفن هم سر موقع بده

سوال های مرتبط

مامان آرسام و شاهان مامان آرسام و شاهان ۱۶ ماهگی