۹ پاسخ

پسرم ۲۹ اسفند میشه دوماهش که امروز بهداشت گفت ۵ فروردین بیارش

برای پسر من دقیقا میوفته روز خود عید ولی بهداشت بهم گفت ۵فروردین بیا

دختر منم اول عید واکسنشه بهداشت تعطیله میفته ۵ام که ببرم چند روز تاخیر رو میزنن ولی جلوتر اصلا
دیگه رو همین تاریخم بقیه واکسناشو باید ببری بزنی

نه عزيزم پسر من تب نكرد ان شالله براي شماهم خوب باشه
بلافاصله كه امپول زد چسب دايره اي بزن جاي امپولش كه هوانكشه
من دوبار اول هر ٤ساعت قطره استامينيفون پاراكيد دادم بهش بعدش هر٦ساعت تا دو روز
از روز دوم هم حوله گرم گذاشتم روي پاش
تند تند هم بهش شير ميدادم كه ادرار كنه

نه پسر من تب نمیکرد اصلا.حالا شب عید هم مثل شبای دیگه وقتی آرامش نداریم

شب عید ک تعطیلی تا ۵ عید میوفته برای ۷ اینا ک عید دیدنی هاکمتر شده دیگ

انشالله که اذیت نمیکنه
منکه دختر اولم چون استامینوفن میخورد از روزای عادی ارومتر بود اونروز

امسال که خبری از عید اینا نیست فرقی نداره که

نمیشه بعد بزنی؟

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی