۱۱ پاسخ

هیکدوم هردو مجاز نیستن

اگه میتونی لعاب برنج نده
دکترا خیلیاشون دیگه لعاب برنج و قبول ندارن
بخاطر آرسنیک ک داخلش داره میگن خوب نیست

هیچی نزن

هیچی روش نزار فقط یه دونه هل بزار ولی برنجی که میخوای دست کنی حتما حتما ایرانی نیم دانه باشه از اونایی که من واسه دونه مرغه اونا طبیعی تر وسالمترن

میدونستی لعاب برنج پر از سم آرسنیکه، نمک و شکرم تا یکسالگی ممنوعه🥲

خب با آرد برنج فرنی بش بده
میتونی شیرخشک بزنی بهش وقتی ولرم شد

هیچکدوم

یک کوچولو نبات بنداز

نمک که اصلا نزن من ی کوچولو نبات انداخته بودم که پسرم بالا اورد دیگه هیچی نزدم بهش

مامان قشنگم 🤍🌱
می‌دونم وقتی نی‌نی غذاشو نمی‌خوره یا وزن نمی‌گیره چقدر آدمو نگران می‌کنه…

خیلیا فکر می‌کنن بچه‌شون بدغذاست،
ولی واقعیت اینه که فقط برنامه غذاییش مناسب سنش نیست 💛

من اینجام کمکت کنم بدون استرس و سردرگمی،
بدونی دقیقاً چی بدی که هم دوست داشته باشه هم رشدش عالی باشه 👶🏻✨

توی کانالم کلی ایده غذای خوشمزه و مقوی گذاشتم 😍

🎁 یه هدیه کوچیک هم دارم برات:
برنامه غذایی اختصاصی رایگان برای نی‌نی‌ت

فقط کافیه پیام بدی 👇🏻
👉 @Atena_0422

یا بیای کانال:
👉 @ninifoodartam

✨ بنویس «برنامه رایگان»

عزیزم اینجوری به غذاهای مزه دار عادت می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۱۰ ماهگی