۴ پاسخ

من اولین بار فرنی دادم


ولی من لعاب برنج اینطوری درست میکنم براش

یکم برنج در حد دو قاشق یا ی قاشق برنج رو وقتی شستم میریزم ت قابلمه ی تیکه نبات(سردی برنج و بگیره) با دو لیوان اب میربزم میزارم با شعله کم نیم ساعت بیشتر بپزه وقتی ابش جم شد ی ذره بیشتر اب مداشت برش میدارم از رو گاز بعد قاشق قاشق میزارمش ت صافی مال چای با پشت قاشق فشارش میدم عصاره ش بزنه بیرون

در حد یکی دو قاشق غذا خوری میتونی بدی

من نمیفهمم چرا بعضیا میگن لعاب برنج ارزش غذایی نداره فرنی بده
فرنی هم آرد برنجه دیگه😑
عزیزم فرنی و لعاب فرق نمیکنه جفتش برنجه هرکدوم راحتی درست کن
من چون لعاب برنج یکم دنگ و فنگ داشت فرنی درست کردم

دکتر دختر من گفت لعاب برنج نده ارزش غذایی نداره به جاش فرنی با شیر درست کن بده من با اب درست کردم بهش شیر خشک زدم میتونی بدی از یکی دو قاشق شروع کن هفته بعدشم حریره بده اینو که دادی هی سبزیجاتم تست کن باهاشون و بعد سوپ رو شروع کن

نمی‌فهمم چرا یه سری مامانا وقتی سوال می‌پرسی به جای جواب دادن امر و نهی میکنن...
بابا جان خب وقتی دکتر میگه لعاب بده یه چیزی می‌دونه که میگه
مامانا همینجوری ام موقع غذا خور شدن بچه استرس دارن بعد بقیه هم میان بیشترش میکنن بلد نیستی بگو بلد نیستم دیگه خواهر من عه

خیلی ببخشید عزیزم آدم یه وقتایی دیگه صبرش تموم میشه
دوتا قاشق برنج تمیز بشور چندبار خیس کن آبش عوض کن بعد بزار با آب انقد بپزه که روش یه لعاب ژله مانندی بده اون و بده بخوره . البته دکتر به من گفته بود روز اول دو ق مرباخوری بخاطر همین میگم کم بزاری حالا خودت هرچقدر دکترا گفته بزار

سوال های مرتبط