۶ پاسخ

من تو دوماهگی اینا شبا شیرخشک‌نان میدادم احساس کردم خوب هضم نمیشد و دلدرد میگرفت قطعش کردم بازم شما امتحان کن انشالله میسازه بهش

مرسی.

سلام آب جوش رو بزار ولرم بشه تا خط ۶۰بریز بعد دو پیمانه شیر خشک بریز ،اگه سیر نشد 30تا درست کن به پیمانه بریز بعد .... برای دفعه بعد ۹۰ سی سی بده بهش .یعنی به ازای هر ۳۰سی سی یک پیمانه شیرخشک

اول با ی پیمانه شروع کن دل دد میکنه ۳۰ تا اب بذار ولرم یک پیمانه قشنگ صافش کن پیمانه رو بریز بعد د‌رانی هم بزن بده بخوره حتما اروغ بگیری

تا شماره سی اب ولرم جوشیده توشبشه بریز بعد ی پیمانه شیرخشک توش بریز وخوب تکونش بده ازیک پیمانه شروع کن

پشت بسته نوشته شده دیگه

سوال های مرتبط