۲ پاسخ

من از پیمونه شیر خشک استفاده میکنم
یه پیمونه ارد برنج ی لیوان اب
دوتاهم خرما بدون پوست
هم میزنم تا خوب قل بخوره و غلظت برسه از حرارت ک افتاد میدم بخوره

یه قاشق چایی خوری ارد برنح رو با نصف لیوان اب بزار روی حرارت و حدود ۱۰,۱۵ دقیقه مدام هم بزن تا به غلظت مورد نظرت برسه بعد از حرارت بردار
میتونی همینطوری بدی میتونی وقتی از حرارت افتاد شیر خودت یا شیر خشک رو مخلوط کنی باهاش

سوال های مرتبط