۴ پاسخ

نان ب شدت سنگینه نگیر

من نان از اول دادم باید ببینی بچه چه علائمی نشون میده بچه من نان میخوره عالیه

الان ک دوماهش شده کمترشده.گف بخاطرمعدشون ک کوچیک.من نان میدادم خیلی بخودش فشارمیورد.حالاگیگوز۱میدم

دخترمنم همینجوره هم شیرخودم بالامیازه هم شیرخشک.دکترگفتش پرخوری میکنه بایدروساعت بدی وحجم کم دفعات بیشتر...

سوال های مرتبط