نان ب شدت سنگینه نگیر
من نان از اول دادم باید ببینی بچه چه علائمی نشون میده بچه من نان میخوره عالیه
الان ک دوماهش شده کمترشده.گف بخاطرمعدشون ک کوچیک.من نان میدادم خیلی بخودش فشارمیورد.حالاگیگوز۱میدم
دخترمنم همینجوره هم شیرخودم بالامیازه هم شیرخشک.دکترگفتش پرخوری میکنه بایدروساعت بدی وحجم کم دفعات بیشتر...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.