بچه من خیلی بالا میبرد دیر دیرم مدفوع میکرد هر چهارپنج روز دل درو کولیکم شد بردم دکتر گف رفلاکسش شدیده کولیک هم داره باید شیر خشکشو عوض کنی همراه بادارو عوض کردم الان خیلی خوب شده فهمیدم از شیرخشک بوده بیشتر
اسهال نشه یبوست نشه بالا نیاره
می سازه اگه نمی ساخت این سوال رو نمی پرسیدی😂
چیکار کنم بچه مشیشه شیرو بگیره،همش با زبونش میده بیرونو نمیخوره گریه میکنه ،فقط شیر خودمو میخواد ولی فک کنم سیر نمیشه چون یسره بهم وصله
اسهال یبوست
کهیر یا مشکلات پوستی تهوع
مطمئن نیستم گلی
بذار بقیه بیان بگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.