۲ پاسخ

شیرخشک اگه بهش نسازه اسهال میگیره یا بدنش دونه های قرمز میزنه
دلدرد پسرت بخاطر سنش هست
تا ۴۰ روز بهتر میشه ایشالا
چه شیرخشکی بهش میدی ؟

اگه دل پیچه و دل درد نشه بالا نیاره
وزن بگیره یعنی بهش افتاده

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی