سلام خانوما جنینی تو شکمت سکسکه کنه طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

اره نی نیه من زیاد سکسکه میکنه.

والله ما سه تا زایمان کردم ما سکسکه نفهمیدم

من تو شکم همش سکسع میکرد. الانم همونجوره😍😅

اره عزیزم کاملا طبیعیه

اره

سوال های مرتبط

مامان سلن مامان سلن روزهای ابتدایی تولد