۵ پاسخ

آخی دخترمن تاروز عملم سکسکه میکرد🥺😍

ولی من الان شبی دوبار سکسکه میکنه

ن سکسکه نشونه رشد و تکامل دیافراگم و ریه است ..هر چه ب هفته آخر برسی کمتر میشع

اگه حرکاتش خوبه مشکلی نیست

نه برا من اخرین باری ک سکسکه کرد تو ۳۰ هفته بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۲ ماهگی
مامان سلن مامان سلن روزهای ابتدایی تولد