۴ پاسخ

روزی ۳ ۴ بارم طبیعیه
حالا مدتش از ۲ ۳ دیقه هست تا ده دیقه
من پرسیدم دکتر گف نشون دهنده سالم بودن سیستم مغزی و سلامت جنینه

من بعضي وقتا روزی ۲یا۳بار و بعضي وقتا ۱بار بعضي وقتا هم اصلا سکسکه نمیکنه

اره نگران نباش نی نی منم اینجوریه

اره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۲ ماهگی
مامان رَسا👶🏻🩵 مامان رَسا👶🏻🩵 ۱۲ ماهگی