خودت به جاش بزن🤣🤣🤣
چندماهشه اگه یک ماهه هس طبیعیه
والا من تو بیمارستان بهم گفتن ۲۰ دقیقه فقط نگهش دار چه اروغ زد چه نزد چون همیشه هوا نمیره تو گلوش ...بعد اینکه سکسکه هم اگر میکنه خیلی خوبه خودش هوا رو خارج میکنه
باید ساخت فقط😂😭
یکم وقت بزاری اروغ میزنه سخت ترین کار اروغ زدن
پوزیشن های مختلف بگیر ببین کدوم راحت تر میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.