با بچه ی عاروق نزن باید چیکا کرد🥴

۶ پاسخ

خودت به جاش بزن🤣🤣🤣

چندماهشه اگه یک ماهه هس طبیعیه

والا من تو بیمارستان بهم گفتن ۲۰ دقیقه فقط نگهش دار چه اروغ زد چه نزد چون همیشه هوا نمیره تو گلوش ...بعد اینکه سکسکه هم اگر میکنه خیلی خوبه خودش هوا رو خارج میکنه

باید ساخت فقط😂😭

یکم وقت بزاری اروغ میزنه سخت ترین کار اروغ زدن

پوزیشن های مختلف بگیر ببین کدوم راحت تر میزنه

سوال های مرتبط