کلا ۷۲ ساعت هم چیز قندی و نمکی نخور
من بستری شدم برای امپول،پرستارا قندمو دائم چک میکردن ،رژیمم کم قند و کم چرب بود
اسمش چیه؟
دوز دوم هم باید بزنی؟منم دیروز و امروز زدم ولی تا ۳ روز رعایت کن حتما
کجا زدین بستری نشدین؟
منم امروز میخام تو خونه بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.