یه دوز امپول ریه زدم بعدش تا کی نباید شیرینی بخورم

۵ پاسخ

کلا ۷۲ ساعت هم چیز قندی و نمکی نخور

من بستری شدم برای امپول،پرستارا قندمو دائم چک میکردن ،رژیمم کم قند و کم چرب بود

اسمش چیه؟

دوز دوم هم باید بزنی؟منم دیروز و امروز زدم ولی تا ۳ روز رعایت کن حتما

کجا زدین بستری نشدین؟
منم امروز میخام تو خونه بزنم

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد