مامانا ۳۷ونیم تبه؟؟
پوشک شیرخشک فرزندپروری

۳ پاسخ

اره شروع تبه

۳۷/۷ به بالا تب هست
تو بیمارستان بمن گقتن

دکتر گفت تا ۳۷و نیم طبیعیه،اما من خودم بچه ام مریض شد نمیزاشتم از ۳۷ بالاتر بره

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری
مامان کیان فندقم مامان کیان فندقم ۱۷ ماهگی