بعد واکسن هر۴ساعت مرتب پاراکید بده دوبرابر وزنش.یدونه استین کوتاه فقط تنش باشه شلوار نده.پاهاشو قنداق کن ک تکون نده تا دردش نگیره.درکل ک واکسن سبکیه زیاد سخت نگیر
از الان خوب بخواب ،ک دو روز باید بیدار باشی بالا سرش تب نکنه یهو
بچه ها یهو تب میکنن، یهو میره بالا ،معمولا هم نصف شبا
ببر واکسن بزن هر چهار ساعت قطره استامینوفن پاراکید بده تا 24 ساعت بعد روز بعد هر شیش ساعت روز بعدشم دیگه نمیخاد روز اول کمپرس اب سرد روز دوم کمپرس اب گرم تبشم هی چک کن از 37 نره بالا وگرنه پاشوییه کن دستمال بزار روسرش جاشم خنک نگه دار لباس ذخیمم تنش نکن
ثمین جون آریو واکسنشو زد؟چطور بود تجربتو بگو بهم.حالش خوبه؟اذیت شد؟نلین فردا واکسن داره
به سلامتی عزیزم
با خودت کمپرس سرد ببر فوری بعدش کمپرس سرد بذار تا یک روز بعد روز بعدش کمپرس گرم بذار براش
بعد زدن واکسن با خودت استامینوفن داشته دوبرابر وزنش از قطره استامینوفن بهش بده روز اول هر ۴ ساعت روز دوم هر ۶ ساعت
اگر رفلاکسیه دقت کن استامینوفنش اسانس نداشته باشه
استامینوفن یکم روان میکنه مدفوعش رو نگران نباش
دیگه اینکه لباس آزاد براش بپوش مثلا یه رامپر میتونه مناسب باشه منظورم اینه شلوار نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.