۵ پاسخ

اگه حساسیته کهیر میزنه ها استفراغ میکنه پسر من برای هلو اینجوری شد

سرلاک نده خودت حریره بادام درست کن ببین بازم علائم حساسیت داره یا ن
من سرلاک دادم بهش نساخت اصلا خودم درست میکنم

آب بهش میدی؟
بعضی وقتا فقط بخاطر تشنگیه

حریره بادام رفلاکس‌رو تشدید میکنه نده تا یه مدت دیگه

نه دیگه بادام هم حساسیت زاست

سوال های مرتبط