منم دارم
من از هجده هفته حتی قبل ترش لگن درد شدید داشتم دکتر گفت طبیعیه ، بعد لگنم خوب شد حالا استخوان واژنم درد داره خیلی ، به حدی که اومدم بلندشم انقد درد گرفت که جیغ زدم ولی دکترم میگه طبیعیه باید تحمل کنی
طبیعیه
وای منم خیلی درد دارم
گن میبندم بهتره
بخاطر وزن بجه و فشار روی لگن هست
نگران نباش
عزیزم من اوایل هر ماه که تغییر ماه داشتم درد واژن و سنگینی در چند روز داشتم بعد خوب میشدم
من هنوز هم درد واژن دارم نگران نباش
بچه سنگینشده
منم دارم
طبیعیه
نگران نباشید
منم دارم
میگن طبیعیه
من خیلی درد دارم زیر شکم کمردرد شدید درد واژن دیروز هم رفتم سونوگرافی معاینه گفت هیچی نیست پس چرا درد میکنه میترسم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.