خانما درد واژن دارم چیکار کنم خطرناک نیس؟؟

۴ پاسخ

😖😖😖

منم همینطورم میگن عادیه تا تو ماه های جدید بری نی نی بزرگ تر میشه دردش بیشتر میشه

منم اینجوریم همش واژنم تیر می‌کشه درد می‌کنه نمی‌دونم چرا فعلآ دکتر نرفتمم

منک ی هفتس داغونم
شیافم گیرم نیومد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی