ببلاک هم خوبه من دخترم خیلی زرد بود 5روز بیمارستان دستگاه روش بوده ببلاک دادم شیر خودم قعط کردم
فعلا فقط ی مارکی بخر بده بخوره بیشتر نشه
اگ دیدی نساخت بهش عوضش کن
آپتامیل خوبه بنظرم
اپتامیل میگن خوبه
اره اپتامیل هم خوبه
شیر. خودتو بده نوک سینتو با دست بگیر اینقد تو دهنش نگه دار تا بگیره شروع کنه مکیدن
دیدی خیلی زرد شد.یا بیحال.
دستگاه بگیر براش تو خونه.
من آپتامیل دادم
برو پیش مشاورشیردهی حیفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.