۸ پاسخ

ببلاک هم خوبه من دخترم خیلی زرد بود 5روز بیمارستان دستگاه روش بوده ببلاک دادم شیر خودم قعط کردم

فعلا فقط ی مارکی بخر بده بخوره بیشتر نشه
اگ دیدی نساخت بهش عوضش کن
آپتامیل خوبه بنظرم

اپتامیل میگن خوبه

اره اپتامیل هم خوبه

شیر. خودتو بده نوک سینتو با دست بگیر اینقد تو دهنش نگه دار تا بگیره شروع کنه مکیدن

دیدی خیلی زرد شد.یا بیحال.
دستگاه بگیر براش تو خونه.

من آپتامیل دادم

برو پیش مشاورشیردهی حیفه

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی