با نوک سینه ات بازی کن ک سیخ بشه کم کم بچه یادت میگیره و عادت میکنه به سینه ات
نان بده البته منم سینن نوک نداشت هرکاری کردمم نتونست بگیره اخرم شیرخشکی شد کلا
با سرنگ نوک سینه ات رو وکیوم کن
منم همین بودم زنداییم سینمو ماساژ داد که نوکش سیخ وایسه بعدش دیگه راحت بچه شیر میخورد
من تا یکماه با رابط شیر میدادم بعدش نوک سینم دراومد
ببین عزیزم نگران نباش
کسانی که نوک ندارند باید رابط سینه بگیرند بعد با رابط شیر بدن
بچه هم راحت شیر میخوره
شیر خشک نان 1از همه بهتره چون چرب تره
ولی تاجایی که می تونی شیر خودت رو بده با رابط سینه
منم همینطوری بودم
انقدر با شیر دوش دستی دوشیدم تا نوک سینم بزرگتر شد تا بچه تونست بگیره
من تا سینه بتونه بگیره شیرخشک آپتامیل ۱ دادم، هنوزم میدم چون شیر خودم کمه
اما میگم کاش از اول نان میدادم، چون میگن وزن دهی خوبی داره، حالا باید دردسر عوض کردن شیرخشک رو بکشم🫠
دکتر به من گف نان ۱ بده اون اول
سینه هاتم با شیردوش بدوش تند تند تا نوک دربیاره
بعد نوک سینتو باید نازک کنی با دست بکنی تو دهن بچه میک بزنه تا درست شه
هیچی مثل میک بچه درست نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.