۱۵ پاسخ

مای بیبی عالیه

مولفیکس خیلی مسخرس
مای بی بی بهترینه

مایی ببیبی خوبه

من یه مدت مای بیبی بستم راضی بودم چون از قبل خریده بودم مولفیکس ناچاری دارم میبندم بد نیست ولی مایبیبی بهتره بیصبرانه منتظرم تموم شه

مای بیبی میبندم راضیم

نظرات راجع به مولفیکس بیشتر بود 🤔😀

مولفیکس بستم حساسیت نشون داد دخترم مای بیبی الان میبندم

مولفیکس.مای بیبی هروقت گذاشتم نم زد

مولفیکس من سر دخترم خیلی راضی بودم واسه اینم باز مولفیکس گرفتم مای بی بی بزرگ‌ک میشن شورتیاش خیلی خوبه

مولفیکس

مولفیکس یکباردیش کنه خودش مینداز هرکی میبینه فک میکنه دوروز بستی 😅مای بی بی نم میزن خیلی .بنظرم بم بم به بم اگردرست گفته باشم من خیلی راضی ام میبندم اوکی اقتصادی هست ۲۰۰فرقش

من برای دخترم هم مولفیکس استفاده کزدم ، هم هانیز هم مایبیبی
مایبیبی بهتر بود
برای دومی هم مایبیبی گرفتم

من هر دورو‌امتحان کرپم از مای بیبی راضی ترم .مولفیکس میبستمش حی پس میداد خیس میشد شل وله انکار

مولفیکس
من‌از اول رو سیسمونیم مایبیبی بود استفاده میکردم اصلا راضی نبودم مولفیکس خیلی خیلی بهتره
ن بو میگیره نه پس میده

من از مولفیکس راضی بودم سر دخترم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی