من قرارع هفته بعد ببرم داداشم آرایشگره گفته بیار بزنم ولی میترسم بزنم اخه رنک پوستش سفیده میدونم زشت میشه هر چند الانم چند لاخ بیشتر نداره🤣
ولی کوتاه کنی بهتره
من مادر بزرگم گفت کوتاه کن موی چهله ای بچه میریزه هر کاری کنی بزرگم بشه موهاش نازک می مونه و میریزه منم کوتاه کردم
اره خیلی
نه بابا نزن بچه زشت میشه دخترم الان داره یواش یواش پر میشه سرش
من کچل کردم چون موهاش دور گوشش ازیتش میکرد وقتی زدم مو بیشتر شد و قشنگ یه دست در امد که شروع به ریختن کرد یه مدت دوباره رشد کرد
نه بابا نزن همش ک نمیریزه
برا دختر من یه هفته ریخت قط شد
آره از ۳ماهگی میریزه ولی از اون طرفم در میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.