خوردن انرژی زا در ۱۱ هفته خطرناکه؟

۵ پاسخ

میگن چیزای کافئین دار نباید خورد حالا شاید یه بارش اشکال نداشته باشه

انرژی زا دوست دارم ولی الان تپش قلب دارم😂🤦🏻

من یه بار خوردم خیییلی اذیت شدم ، از معده درد و ضربان قلب بالا شب خوابم نبرد

انرژی زا کلا خوب نیست تو بارداری من یه بار خوردم معدم آتیش گرفت خیلی اذیتم کرد

نخوری بهتره
به نظرم یه ذره برا رفع هوس بخور ولی در‌کل توی بارداری توصیه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی
مامان 👣محمدرضا💙 مامان 👣محمدرضا💙 ۱ ماهگی
مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری