زردی نوزاد ۱۷ باشه خطرناکه؟؟

۱۱ پاسخ

بله عزیزم زیاده

برا دختر من 17.6بود با دستگاه شیر خشک آمد رو10بعد شود 9

آره خیلی زیاده باید حتما بستریش کنی

بله پسر من دو روزهه ۲۱بود سه روز بیمارستان بستری بود و داخل دستگاه.دوباره خونه هم سه روز زیر دستگاه

اره خیلیه..باید بره دستگاه
پسر من ۱۲بود دکتر گف باید ۲۴ساعت دستگاه باشه ازشما بیشتر باید بمونه

برای دختر منم ۱۷ بود ۴۵ ساعت گذاشتمش دستگاه

زیر دستگاه میره دگ ۱۷
۲۰ به بالا خطرناکه که خون عوض میکنن

اره
باید بزاریش زیر دستگاه

اره بالای ۱۰ خطرناکه

بله بابد بذاری زیر دستگاه

اره خیلی زیاده

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 ۶ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی