اپتامیل ساده خوبه
ولی باید بفهمی چه شیرخشکی به بچت میسازه
اپتامیل ساده میدم از اول خیلی خوبه
من نان میدم خوبه خداروشکر
من ببلاک میدادم بالا میآورد و دفعش زیاد بود عوض کردم نان اوپتی پرو میدم خوبه
نان ۱ من گرفتم خوبه ولی نان کامفورت استفاده میکنم
نان از همه بهتره
از قدیمم بوده و ثابت شدس از نظرمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.