مامانا چ شیرخشک خوبه؟؟برای بچم میخوام بگیرم

۶ پاسخ

اپتامیل ساده خوبه
ولی باید بفهمی چه شیرخشکی به بچت میسازه

اپتامیل ساده میدم از اول خیلی خوبه

من نان میدم خوبه خداروشکر

من ببلاک میدادم بالا می‌آورد و دفعش زیاد بود عوض کردم نان اوپتی پرو میدم خوبه

نان ۱ من گرفتم خوبه ولی نان کامفورت استفاده میکنم

نان از همه بهتره
از قدیمم بوده و ثابت شدس از نظرمن

سوال های مرتبط