۱۷ پاسخ

پسرمن اصلادوس نداره چیزی روش باشه باپاشوت میکنه اونور😅

نه من بچه هامو قنداق میکنم رو زمین کنارم میخابونم

تصویر

چرا رو سرشونو کشیدی

تا قبل اینکه راه برن برا خودت زندگی کن🫡

اره یکی از قل های منم اینطوری بود😅

ای خدااااا کوچولوها رو
دلم برای نی نی بودن دوقلوهای خودم تنگ شد 🥹🥹🥹

خواهرزادم اینطوری میخوابید..ولی پسرم نمیزاره حتی روشو بکشم

بله🥰🥰🤣🤣

یکیشون😍😂

یکی از دخترای منم فقط با رو سری من می‌خوابه

تصویر

دخترم کلاه نمیزاره رو سرش باشه چه برسه پتو😆

وای نمیترسی🙄😳خفه نشن خدانکرده

اوخی ای جونم ماشالله نمک دارن من ایقد دوست دارم ایجور بخوابه دختردوستم میگفت شالمو مینداختم روصورتش بازی میکرد خواب میرفت

😑😂 نه تازه پتو رو با پاش شوت می‌کنه خداروشکر ک بچه تابستونه وگرنه زمستون میشد باید همش دکتر میبردمش

از روشنایی بدشون میاد😅گهواره خوبه آرومشون میکنه؟

وای وروجک ها 😂😂 حواست بهشون باشه خدای نکرده نفسشون نگیره😬

نه والا😂😐

سوال های مرتبط