عزیزم برای منو که پریود شدم همه میگفتن باید ازین پریود اخریه حساب کنی باوجود اینکه از قبلش بودم لقاح دیر گرفته
اون تایمی م که گفتن۳-۴ هفته رفتم بیمارستان نیکان یه عالمه پول دادم نگفتن سونو هیچی پیدا نیست از الان کلی م استرس دادن
دیگه چهارهفته و خوردی ای فکرکنم با سونو واژینال تازه ساک مشخص شدبه سختی چون کلا ۳ میلی متر بود
خونریزی م داشتم زیاد
نکران نباش خدا بخواد می مونه
من دکترم گفت شیاف بذارم چون ساکو دید
بنظرم اصلاااا فعالیت نداشته باش حتی ظرف نشور یا شام درست نکن فقط در حد سرویس بلند شو
۷۲ ساعت بعد برو بتا چک کن
همین
بعدش عددش که اوکی بود ببین دکترت میگه دوباره کی بری سونو
حس میکنم خیلی زود رفتی
دوباره خودت برو تیتر بتا بده ببین چنده بالا رفته یا پایین اومده
سلام خانومی بی بی چکتون کی مثبت شد؟
خیلی بتا پایین نیست فکر نمیکنم مشکلی باشه احتمالا دیر تشکیل شده
بعد ۴۸ ساعت باید ۲ برابر بشه
لقاح دیر تشکیل شده عزیزم ۴۸ ساعت بعد دوباره تکرار کن بتا رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.