۶ پاسخ

شیشه رو نده مجبور میشه سینتو بگیره منم همین کارو کردم چند روز گریه کرد خوب شد

وای بزار گشنش بشه سینه بده اگه گشنش بود سینه نگرفت خوابید بزار بخوابه بعد ک بیدارشد سر سینتو با اب قند شیرین کن سریع بزار دهنش چندبار این کارو کن خودش میگیره

تاپیکم بخون

اگر نوزاد قبلاً خوب سینه می‌گرفته و ناگهان از گرفتن سینه امتناع می‌کند، به آن «اعتصاب شیرخوار» می‌گویند و معمولاً موقتی است.

علت‌های شایع:

گرفتگی بینی یا سرماخوردگی

درد گوش یا دهان (مثل برفک دهان)

تغییر بو یا طعم بدن (عطر، صابون جدید، بعضی داروها)

استرس، خستگی یا تحریک بیش از حد نوزاد

واکنش به کاهش یا افزایش ناگهانی جریان شیر

واکسن زدن یا بیماری خفیف


برای اینکه دوباره سینه بگیرد:

وقتی خواب‌آلود است یا تازه از خواب بیدار شده، امتحان کنید.

تماس پوست با پوست زیاد داشته باشید.

اصرار و فشار نیاورید؛ فقط سینه را در دسترسش قرار دهید.

در محیط آرام و کم‌نور شیر بدهید.

اگر شیر نمی‌خورد، برای حفظ تولید شیر، شیر خود را بدوشید.

بالشت بزار رو پات بعد بچه رو هم بزار ششیه بده دهنش سریع از دهنش بردار سینتو بده بهش میگیره اینجوری

من برعکسم پسرم دیگه شیشه نمیگیره همش سینه میخوادمنم دنبال راه حلم که شیشه بگیره

سوال های مرتبط