۸ پاسخ

من هیجی نخریدم هروقت چیزی خاسته خریدیم بچه ک توقع نداره ناراحت نمیشه😂 موتوری اسکوتری چیزی میخای بگیر

لوپ کار بچها تو این سن عاشق میشن

من سه چرخه دلیجان گرفتم واسش

ماشالله به پسر گلت
والا من هیچی به ذهنم نمیرسه خواهرش و باباش میخوان موتور شارژی براش بخرن امیدوارم استفاده بکنه نیوفته کنج خونه . ما به اتاق اسباب بازی همه مدل داریم ( اسباب‌بازی های دخترم همه سالمن) دیگه چیزی نیس که براش بخریم 😬

من دستبند طلا با نام خودش و موتور و ماشین کنترلی و بقیه هر چی بخرن
سه چرخه و ماشین شارژی بزرگ داره

من میخوام لوپ کار بخرم براش ، چون میدونم دوست داره تو خانه بازی دیده بود همش باهاش بازی میکرد

من برا هر کدوم ی سکه ۴۵۰ گرفتم با سینک ظرفشویی.ی حباب ساز تفنگیم گرفتم
حتما ی تیکه طلا بخر با ی اسباب بازی که ذوق کنه.

معمولا اسباب بازی میگیرم ولی درکنارش طلامیگیریم من وهمسرم.

سوال های مرتبط

مامان چغاله بادوم مامان چغاله بادوم ۲ سالگی
مامان دو تا گل پسرام مامان دو تا گل پسرام ۲ سالگی