سلام دوستان پماد سوختگی برای ساک بیمارستان لازمه ؟

۱۰ پاسخ

ی پماد کالاندولا فقط بردار

حالا همراه باشع محض احتیاط

حتماااااااااا
بچه من تو بیمارستان استفاده نکردن والا سوخته بود طفلک

نه آخه بچه تا ب دنیا اومد که نسوخته

نه تو یک روز ک پاش نمیسوزه

ممنون مرسی ازتون

هنوز نیومده کجاش قراره بسوزه

ن بابا

ببری خوبه ولی تا حالا که لازم نشده
کرم شقاق سینه بیشار نیاز میشه

نه بابا بچه ب این زودی پاهاش نمیسوزه که ولی یه وازلین ببر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی