خانوما هزینه سونوی سه بعدی چقدر میشه؟

۶ پاسخ

من سونو وزن که رفتم بدون هزینه بهم سه بعدی هم داد

من با بیمه تامین اجتماعی هزینش شد ۴و ۵۰۰

عزیزم من امروز سونو سه بعدی همون کالر داپلر دادم ۴میلیون و۲۰۰ البته عکس نداد چون پوزیشن بچه‌ خوب نبود

تو هفته شما نمیشه من دوهفته پیش رفتم گفتن که بچه بزرگ شده نمیشه عکس گرفت باید تو انومالی میگرفتیم

۵تومنه

یکی میگف 6 تومن اینا داده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری