از ماه چهارم به بعد میتونی انجام بدی فقط اگه نیاز به عکس بود باید با شید شکمی بگیری که اشعه به جنین نخوره
من ک رفتم دوماهم بود ولی ماهه پیش رفتم واسه ی دندون دیگم گفت باید بعد زایمان بیایی
سه ماه وسط
کلا که خوب نیست، ولی میگن ۳ ماهه دوم میشه با نظر پزشک انجام داد
بعد زایمان
دندون جلو م شکسته هی در میاد اصلا یه وضعی دندون پزشکی هیچ کار برام انجام نمیده
ماه چهار و پنج و شش بازم با تشخیص دکتر
بعده زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.