عزیزم اون امادگیشو نداره یکم صبر کن
اگ نگف خودت ببرش دسشویی با آب مشغول کن بازی کن تا جیش کنه بعد ک جیش کرد اومدی بیرون بگو هروقت جیش داشتی بگو بریم آب بازی
من پسرم تیر ماه ۲ سالش میشه
۳ ماه از پوشک گرفتمش انقد ذوق داره میره طرف دستشویی
با آب ذوق میکنه شبا خود میره جیش میکنه پی پی داشته باشه منو صدا میکنه با آب مشغولش کن چیزا تشویقی بگیر بگو جیش کن ببرمت پارک خوراکی شکلات....
خاهر از پوشک گرفتن خیلی سخته منم نزدیک۵۰روزه گرفتمش خطا داره اذیت داره فقط تحمل کن و و و مهمتر از همه اگه گل پسرت اماده نیس همکاری نمیکنه ینی زوده صبر کن دو ماه بگذره بد منم همین کارو کردم بردی سرویس هم خودت باهاش بشین تا جیش کنه بلند بگو هورااااا دست بزن تشویق میشه
دخترمو رو پاهاش میشوندم میگفتم جیش کن جیش با آب سرگرمش میکردم وقتی میکرد دست و هورا میکشدم خوشحال میشد دست میزد هروقت با ذوق میره طرف دسشویی جیش میکنه باهم ذوق میکنیم دست میزنه 😂😂 ده روزی میشه از پوشک گرفتمش ولی حوصله میخاد هی ببری
فک کنم زوده براش
منم امروز هرچقدر بردم دشویی نگرد باهاش حرف زدم فایده نداش شلوارشو خیس کرد
دختر منم اول اینجوری بود گذاشتم 10 روز بعد ادامه دادم اونم یاد گرفت وقتی هم میرفتم دسشویی اونم مبومد و کم کم یاد گرفت
بادیدن
امروز روز اول؟
اول باید ذهنشو آماده کنی. اینجوری که شما داری جیش رو میگیری اصلا اصولی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.