۱۲ پاسخ

آره عزیزم
پسر منم هنوز چیزی رو نمیگیره تو دستش
بعد تازه چن روزی هست میخاد خودشو به شکم بندازه

اما بچه جاریم 9،ماه اینا بود بازم چیزی نمی‌گرفت
ولی کم کم اونم گرفت دیگه

دختر من خیلی زود چیزی گرفت دستش
ولی خودم خیییلی زیاد سربه سرش میزارم مدام چیزی دستش میدم
کوچولوتر بود خودم دستشو باز میکردم یه چیز کوچیک دستش میدادم اولش مینداخت نمیتونست
کمکم یاد گرفت
فکر کنم 2 ماهگی قشنگ چیزی میدادم نگه می‌داشت یه دیقه دو دقیقه ای

الانم چند روزی میشه چیزی بالا نگه میدارم دستشو میاره بگیره ولی تعادل نداره گاهی دستش درمیره میخوره تو سر و صورتش بچم 🥰😘😘 😅😅

آره بابا چه توقعی داری تو این سن

عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو

بچه منم نمیگیره

من پارچه و چیزای نرم و سبک اسباب بازی کوچیکاش و میزارم کنار دستش کمکش میکنم برمیداره یه ذره میگیره میاره بالا زود ول میکنه دستاشو تند تند ماساژ میدم سعی میکنم هر چیزی رو با دستاش لمس کنم حسش قوی تر بشه اگع دوست داری زودتر بگیره باهاش تمرین کن خودشون بعد یه مدت میگیرن نگران نباش

دختر من جدیدا یاد گرفته خودش دستشو بیار بگیره

😅 خدا حفظش کنه جوجه رو😻 آره عزیزم نگران نباش، بچه من تااازه میگیره دستش ی کوچولو هنوز نه غلت میخوره نه کمرش سفت شده ن گردنش و خیلی چیزای دیگه، ولی بچه دوستم ماشالا از حسام کوچولو تره هزار ماشالا گردنش سفت شده خلاصه بچه تا بچه فرق داره نگران نباش عزیزم

من باید یه چیزی رو بیارم نزدیک دستاش تا خودش بتونه بگیره
وگرنه هنوز بلد نیست خودش چیزیو برداره

اره دختر من سندروم دست بیقرار هم داره عین بهبود توی نقی 😑😑😑

اره عزیزم

سوال های مرتبط